Pagina's

zondag 30 mei 2010

20 januari 2007

De (werp)kist kan wel weer worden ontmanteld. De pups liggen er eenvoudig niet meer in. Ze hebben inmiddels het hele huis verkend. Dit afgezien van mijn slaapkamer aangezien ik voor de duur van het nest in de logeerkamer slaap, dan kan er tenminste geen pup ontsnappen via het kattenluik in de voordeur, en van de badkamer die ook in het achtereind van het huis ligt. Wopke mag deze twee kamers straks nog gaan ontdekken.
Inmiddels hebben de pups ook kennisgemaakt met Zwartje, mijn kat. Die lieverd wilde ze net als ze gewend is te doen bij Ulysse alleen maar kopjes geven. De pups keken eigenlijk niet naar hem. Nu is Zwartje zoals de naam al zegt helemaal zwart, dus veel verschil met Ulysse en Bennie is er natuurlijk niet.
Voor Wopke heb ik van de week een nieuw mandje gekocht. Ze vond hem geweldig, evenals haar broers en zussen….
De pups blijven nu ‘s avonds gezellig bij mij in de voorkamer. Af en toe voel ik mij een beetje de rattenvanger van Hamelen, maar als ze dan tijdens het tv-kijken gezellig met zijn allen aan mijn voeten komen liggen dan smelt ik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten