Pagina's

zondag 30 mei 2010

8 januari 2007

Vandaag zijn de pups 4 weken oud. Wat gaat de tijd toch snel. Bijna niet te geloven dat ze over nog eens 4 weken al zullen zijn uitgevlogen! Ik moet er nog niet aan denken. Wat ben ik blij dat er eentje blijft!

Gisteren zijn ze voor het eerst een 10 minuutjes buiten de kist geweest. Bennie vond het maar zozo. Hij wist niet of je met die kleine wezentjes kon spelen, of dat hij ze terecht moest wijzen als ze te dicht bij hem kwamen. Vandaag hebben we het uitje wat langer herhaald en de pups zijn al weer een stukje vrijer. Toen ze wat al te opdringerig werden ging Ben maar weer even met Ulysse stoeien. Die is tenminste partij voor hem. Tot slot ging Ben nog even lekker rollebollen op een van de kleedjes, waarna hij zich zo enthousiast ging schudden (op de houten vloer!), dat hij letterlijk onderuit ging. Hij zal nog wat te stellen krijgen met dit vrije volkje, maar ik ben ervan overtuigd dat hij zich een uitstekende pleegvader zal tonen.
Ulysse lijkt het al een heel eind gehad te hebben met haar pups. Ze komt nog maar weinig in de kist en blijft nu ook staan als de pups bij haar drinken, klaar om bij het minste loslaten weer uit de kist te springen.
De groei zit er nog steeds mooi in, de pups zijn alle vijf rond de 200 gram gegroeid in de afgelopen week. En ondanks de verschillen die zich nu toch wel beginnen af te tekenen, zijn ze nog steeds mooi gelijk van type. Als ze op een kluitje in de kist zitten en allemaal naar me opkijken zou ik zonder de gekleurde bandjes zo 1-2-3 niet weten wie wie is!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten