Pagina's

zondag 30 mei 2010

27 december 2006

Vannacht sloeg de Rottweiler van mijn buurman aan en wat gebeurde er? Er klonken 2 korte blafjes uit de kist!
Wat gaat het opeens verschrikkelijk snel. Ulysse was gisteren overdag niet zoveel bij de pups te vinden (ze vond het wel erg gezellig om lekker bij de mensen te zijn). Gisteravond bedacht ze dus opeens dat haar uier wel erg strak stond en dat de pups misschien wel honger zouden kunnen hebben (alhoewel je ze niet hoorde op dat moment).
Ze stapte de kist in en van alle kanten kwamen de pups opeens aangesneld, op 4 pootjes(!) In één keer kunnen ze al een beetje lopen. Wat was dat leuk om te zien.
Vervolgens werd Ulysse compleet belaagd. Ik had met haar te doen. Dat ligt me daar met alle kracht aan haar tepels te rukken en te plukken. Ik kan me voorstellen dat Markiesjes op een gegeven moment echt genoeg hebben van die pups.
Nog even en dan kan ik de kraamkamer ombouwen tot puppykamer…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten